torsdag den 29. marts 2012

Mikael Johnsen: Smil fra min kælder

Smil fra min kælder.
Af Mikael Johnsen. Filmskolen for Selvstændige.

Mikael Johnsen er krøbet ned i sin kælder og fortæller i videoen om sin skrædder der gør ham til en glad og tilfreds kunde ved sit smilende væsen. Mikael Johnsen kommer i denne sammenhæng også ind på betydningen af at være mere personlig og smilende, både på sin hjemmeside og i videoer m.m.

Tip! Hvis du er jobsøgende og vil lave en videopræsentation af dig selv, kan du også overveje over, om du virker formel og høflig eller åben og imødekommende. - Hvis du skal 'brænde igennem', er det vigtigt at videoen viser dig, som den person du virkelig er.

»Sæt ikke dit lys under en skæppe«, hedder det gamle mundheld.
I vore dage vil vi sige: Lad dig ikke kue af Janteloven.
Hvis din video skal give resultater, må du vise, hvem du er!


Stil dig selv denne hjemmeopgave: Kunne jeg putte mere 'smil' på min hjemmeside og i mine videoer?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar